waaaa

Första gången på ett tag som jag skriver för att jag har lust, och inte för att jag mår dåligt för nåt.
Mår till och med riktigt bra just idag :)
Sitter och väntar på att det ska mörkna (ja det låter hemskt, för den här årstiden vill man ju att det ska vara ljust snarare än mörkt xD) så att jag kan ta in hästarna. Ska sno en av mammas termometrar tänkte jag, för min i stallet är batterierna slut i :/
Måste tempa Lizzi och se ifall hon har feber...hon har vart superseg i flera dagar.
Idag var det visserligen mer fart i henne, men hon känns inte ren i gången riktigt.
Antingen är det feber, knäet bak, att ryggen ömmar pga att sadeln inte sitter bra, pälssättningen eller brunst.
Vi håller tummar att det är feber, för då är det bara att låta henne vila ett par dagar så brukar det ge sig :)


Laddar på med lite mer av min musik;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback