Sjukling

Ja herregud.
Hosta och ont i halsen har jag, och trött är jag också eftersom jag bara sovit 6 timmar i natt. 
Sov hos älskling, men vaknade till så fort jag slumrat till. Gav dessutom ifrån mig nåt jämrande läte varje gång jag vaknade till, så älskling fick inte sova nåt heller på dom 3 timmarna det tog innan jag gav upp och gick och la mig på soffan. 

Får hoppas jag får sova bättre i natt, för jag är verkligen sjuuukt trött :(

Har dessutom fått nåt hormonellt skit :/ Stod och tjöt när Johan åkte till universitet, och jag vet inte ens varför :S Var ju varken arg eller ledsen egentligen, så jag vetefan...
Antar att det (liksom sovproblemen) har med förkylningen att göra.

Håll en tumme för mig att jag får bli frisk snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback