men fuck off då förfan

från att dagen började riktigt bra, så har den utvecklats riktigt uselt.
vaknade hos johan, spenderade lite mystid med honom och fick ett samtal från mamma som sa att jag skulle få en ny (begagnad) telefon när jag kom hem.

kommer hem, stressar i stallet och uptäcker att lizzy har temp på 37.9 (alltså feber) kommer in och upptöcker att filmkvällen jag skulle på har blivit inställd för att folk skiter i att prioritera. blir så jääääävla trött!!!
sen avslutades det med att telefonjäveln jag skulle få inte var upplåst, med andra ord oanvändbar.


så nu sitter jag och tittar på hells kitchen på nätet och tycker synd om mig själv.
tyck synd om mig med jatack :(

och ovanpå allt så saknar jag johan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback