Förändring

nu skall det ske en ändring. 

idag sökte jag 3 kurser på universitet i vår. Retorik A, Historia A och Svensk film i fokus. Får se om jag kommer in på nån utav dom, börjar bli REJÄLT trött på att sitta hemma och göra nada hela tiden. 
Ska övertala mamma att åka in till jobbet och kopiera mina betyg så jag kan lägga dom på lådan imorgon. 

Ringde veterinären idag, men han var på älgjakt -_- skulle komma tillbaka på torsdag, så jag tänkte att det är mer värt att vänta tills dess. Det är ju trots allt bara 2 dagar dit. 
Lizzy har ju fått feber dom senaste dagarna (runt 38 grader) och är varm i höger fram (samma som hon hade hovröta i för en månad sen) så jag tror det har kommit in skit under sulan. 
Summan av kardemumman är att jag tror att det är en inflammation i hoven. Min hovis sa att det skulle gå att åtgärda med bara medicin, så jag hoppas att veterinären kan skriva ut det via telefon och inte behöver komma ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback