Every Second Counts

I know a place that we can go to
A place where no one knows you
They won't know who we are
I know a place that we can run to
And do those things we want to
They won't know who we are
/Let Me Take You There- Plain White T's



Idag satt jag och kollade allmänt på nätet och hittade en deltidstjänst (eller ja extraarbete egentligen) på Subway här i örebro som jag såklart genast sökte. Satt dessutom och kollade på studera.nu och csn, för att checka läget lix. Har definitivt kommit in på Historia A, för där hade dom fortfarande ledig platser kvar, så det är bara att hoppas att jag kommer in på mina andra två val också, så kan jag välja helt själv.

på csn såg jag att jag kan få ut 2600 kr/mån under tiden jag studerar, och det är i BIDRAG!!! alltså behöver jag icke betala tillbaka nåt.
börjar kännas som att mitt liv är påväg nånstans nu. Får jag bara ordning på Lizzy's fötter så jag kan börja rida igång henne, och börjar ta tag i arbetsförmedlingen så kommer det arta sig riktigt fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback