you make me wanna lala

ptööö ser verkligen inte fram emot närmaste 5 dagarna. min dearly beloved boyfriend har ju fått för sig att DreamHack är en cool grej att dra och jobba på, så jag kommer typ ha tur om jag ens hör ifrån honom fram till måndag... :(

förövrigt är Lizzy frisk nu, FINALLY!! en omskoning och lite massage på det här så är hon tiptop igen!


kom på mig själv idag med att sitta och räkna serier jag följer, vill följa, ska följa osv
mest för min egen skull, så kör jag en lista;

Hells Kitchen har jag ju sett klart på 4 säsonger av nu, så det är slut :(
90210 släpps nytt avsnitt varje tisdag, dvs imorgon har jag bästa förmiddagen framför mig :D
How I Met Your Mother släpps på måndagar, och jag har inte sett senaste avsnittet än *skäms*
Shear Genius säsong 2 följer jag lite sporadiskt när jag har tid och lust
Skulle ha börjat följa nya säsongen av Melroce Place i måndags, men som den klant jag är så glömde jag såklart bort det :( Internät streaming is the shit (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback