Frånvaron ursäktad?

Skrev inget igår eftersom jag spenderade kvällen och natten hos finaste. Mycket mys och prat blev det, även om vi 2 tenderar att prata väldigt ärligt och personligt så känns det bra. Bättre att lägga alla korten på bordet på en gång så att säga.

Tänkte förövrigt slänga in en bild på honom senare idag, sitter och har "turism" nu, så har inte direkt tillgång till kamerasladden.

När jag kommer hem om en sisådär 2 timmar ska jag ta in och kolla pållehästarna och se till att dom mår bra.
Börjar få lite ångest över Lizzys knä...när jag har motionerat henne dom senaste gångerna så har hennes motsvarande framben svullnat igen, vilket det gjorde när hon var akut sjuk, så jag hoppas att jag inte behöver ringa veterinären IGEN för att hon ska få en till kortisonbehandling.  Vilket jag iof ändå måste göra för att få ut avmaskningsmedel...

fan ta djuren ibland alltså. men älskar dom, det gör man ändå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback