You make me happy

Gör du :)

Har väl lite smått dåligt samvete antar jag. eller nåt. vafan nu blev det ett sånt här HELT oförståeligt inlägg för alla som inte känner mig (och ni som känner mig också gissar jag xD) men jag är glad. du gör mig glad och det är bra.

jag saknar fortfarande du som var en så stor del av mitt liv, som fortfarande är en stor del av mitt liv.
men jag kom fram till något mycket viktigt idag. jag älskar dig inte längre. och som mamma sa, jag saknar dig mest för tryggheten du var. att det alltid fanns ett par armar som kramade mig, det fanns alltid någon där att älska, både verbalt och fysiskt.
det är dags, och har varit ett bra tag, att jag hittar någon ny att älska. någon som älskar mig för den jag är och inte försöker få mig att bli någon jag inte är.

jag märker att du mår bra och det är väl bra I guess. fan vad fånig jag är som själv börjar flörta men inte kan stå ut med tanken på att du skulle träffa någon ny. well well. mitt problem, och jag vet att jag kommer över det.
saknar dig ibland. saknar allt vi hade. livet går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback