Jag vill slippa gå och lägga mig och vakna med ångest

Jag saknar inte dig, egentligen. Eller jo det gör jag. Jag saknar din sjuka humor, hur du alltid skulle kramas, och hur vi var så lika på vissa områden.

Det jag saknar mest är hur vårt förhållande var för säg 6 månader sedan. Då allt var bra, eller iallafall bättre.
Jag orkar inte prata med dig om allt som varit, för jag vet att du bara blir arg och kort i tonen, så därför skriver jag det här, och hoppas att du läser.

Jag blir så ledsen vid tanken på att du verkar ha gått vidare. Bara lämnat mig bakom.
Och att du verkar göra det utan en tanke på att du slagit mitt hjärta i bitar.

Ja jag kan vara din vän, men det kommer nog ta lång tid innan jag kommer över att det inte kommer bli mer än så.
Jag vill bara veta att du saknar mig också.

Kommentarer
» Marie

Gå ut och prata med hästarna, de säger inte emot dig, och ger dig precis de svaren du vill ha, eller kanske inga alls utan bara finns där för dig och lyssnar. Hästarns finns alltid där för just dig, de sviker dig aldrig. Inte i dessa avseenden i alla fall

2009-03-05 // 12:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback