Turism

Måste säga att jag anser att mitt IV val suger ganska hårt.
Nu håller vi på med "Turismens historia" och jag har Medeltiden. Vilken turism fanns det på Medeltiden? Förstår ni vad jag menar?! -_-
Förövrigt är vi bara 3 stycken här eftersom vi (tydligen) fick arbeta hemma, vilket jag inte visste eftersom jag var hemma och sjuk igår.

När jag satt på bussen förut satt det en sjukt äcklig tant (kärring?) på andra sidan gången. Hon satt och snörvlade, petade sig i näsan och var allmänt äcklig :S (ville bara få det ur mig, och med lite tur få någon hungrig läsare att tappa aptiten :P)

Jag längtar hem till min Lizzy, men jag längtar INTE till:
* låttexten som ska med till LiVet imorgon
* Utläst bok (Vredens Druvor) och skrivet blogginlägg till Svenskan på torsdag (plus en drös med punkter man ska kunna prata om gällande sagda bok)
* Häfte innehållande "Turismens Historia: Medeltiden" till måndag
* Inlämningsuppgift på ca en sida till Religionen eftersom jag skippar att gå på föreläsningen ikväll. 2 ½ timme i stan utan något att göra tyckte jag inte lät så lockande...till måndag

jajust det, jag måste räkna matte ikväll också.
Det blir nog ingen ridning på pålle ikväll iaf :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback