Tajming

jahapp. 4/5 av staben + johan + martin har just bakat 50 kakor som ska säljas på Piricon, bilder kommer när jag känner lust att fota.

Jag känner inte lust för något. Jag känner lust att vara ensam. Veta hur saker ligger till, veta OM jag kommer vara ensam. Denna fucking jävla ovisshet tär på mig, och tanken på att jag kanske är ensam efter helgen känns inte så avlägsen längre.
Jag vill bara må bra. Vill att någon prioriterar mig igen. Att ingen blir arg på mig för saker jag inte kan rå för. Jag vill vara lycklig och kär igen, i någon som tycker om mig tillbaka.
Jag klarar mig själv men om det blir så, citerar jag en viss morbror.
"Jag har inte valt det här själv, så jag tänker hitta någon ny så snart som möjligt"
Fundera på det en stund du.



Kommentarer
» Marie

Hur gick det med barbackaturen igår kväll?

2009-02-17 // 20:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback