Saknad

Jag saknar att sjunga kom jag på förut. Det är en av dom få saker som faktiskt får mig att må riktigt bra :)

Mitt mycket lagliga program är numer tomt. Det känns superkonstigt, eftersom det sedan juni förra året har legat 10 säsonger av Beverly Hills däri. Well well min bror är nöjd över att få nästan hela bredden på bredbandet för sig själv iaf.

Jag skrev förövrigt klart Turism arbetet nyss! Nu ska jag bara knixa ihop en powerpoint, så kan jag koncentrera mig på engelskaboken sedan.
Ja just det, måste skicka mejl till Anna- Greta om Psykologi B också. Bör börja med den snart, och nu när  projektarbetet snart är borta, så kommer jag få sjukt mycket mer tid :D

Vi ska förövrigt träffa någon kille från djurrättsalliansen snart. V 10 ska ett arbete i Religion B lämnas in, och ett seminarie ska hållas. Vi har som sagt inte ens träffat killen i fråga ännu. Stress stress.


Nu blev det inget om hästarna, nöjd? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback