Presentation av djurlivet hemma hos mig

Okej, nu har vi ju kört en del bilder på mina två hästar, så jag tänkte bara ta lite kort fakta om dom och sedan presentera mina andra djur :)

Lizzy är ett halvblodssto f 1991 efter Trofé. Hon är utbildad LB dressyr, men även en baddare på hoppning. Hon är 162 cm i mkh, och jag fick henne i augusti 2006. Dock är hon alldes för tjock, så det är det vi kämpar med för tillfället. Och så hennes inflammation så klart. Vill någon veta något mer så är det bara att fråga.

Sherry körde jag ju en del fakta om igår menmen. f 1989 efter Nevele Pride (US) alltså ett toppstammat travsto som gått inom aveln flera år innan det upptäcktes att hon inte togs sig vid betäckningarna längre, och då fick jag henne. (Min granne är tidigare ägare). Fick henne juli 2007.

Sedan har jag också 3 katter.


Miranda (mårran, mysan,snurran)


Tusse (kort och gott)


Zingo


Tusse och Miranda är syskon, blir 6 i maj.
Zingo är nytillskottet i vår familj, han kom som utekatt och har nästlat sig in i huset. Vi tror att han är max 2 år.

Miranda är min lilla kisse. Har varit ända sedan hon kom, och kommer vara tills hon går ur jordelivet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback