Melodifestivalen, deltävling nummer 2.

Klockan är 10.22 och jag har äntligen skrivit klart och skickat in min bokpresentation i SvB. Sista grejen som skulle in i den kursen :)
Nu har jag bara en gigantisk inlämnning och 2 redovisningar kvar i  Turismen v 9, samt att jag ska ha läst ut en engelskabok och kunna prata om den samma vecka. Jippie -_-

MItt humör idag är ganska neutralt, som alltid. Igår hade jag en mindre svacka, av förklarliga skäl.
Jag vet att jag klarar mig ändå, men det gör ont.

Tänkte köra en liten genomgång av gårdagens melodifestival:
 
Mina + :
  • Petra Mede förklarade reglerna! Visserligen en vecka försent, men ändå!
  • Lasse Lindh. Oh du är så himla söt, om du bara kunde förstå att du aldrig kommer slå i Melodifestivalen. Här är det inte riktig musik som räknas, utan showen.
  • Markoolios röda kostym :P

Mina - :
  • Sångaren i H.e.a.t. 's frisyr. Vi befinner oss inte på 80' talet längre.
  • Lili, eller om det var Sussies sånginsats. Om du inte klarar av att sjunga inför så stor publik, gör det inte.
  • Cookies n' Beans. Country har aldrig slagit i Melodifestivalsammanhang, och kommer aldrig att göra. Inse.
  • Amy Diamonds scenkläder. VEM FICK GÅ LÖS PÅ DEN STACKARS FLICKAN DETTA ÅRET?!
    Jag kör 2 bilder på hur hon sett ut gångerna hon har varit med.



2008


2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback