Hittade hos random på bdb

TÄNK PÅ EN KILLE OCH FYLL I

[x] han är i din ålder.
[/] han är lång.
[/] han är mogen
[x] han är söt.
[ ] han är oshysst.
[x] han är snäll.
[x] jag kan säga allt till honom.
[x] han är lätt att dela ett gott skratt med.
[ ] han är mobbad.
[ ] han är blyg.
[x] han är framåt
[x] han har gjort dig ledsen.
[x] han har gjort dig glad
[x] jag kan prata med honom om jag är ledsen.
[x] vi kan dela glädje tillsammans.
[x] jag har varit arg på honom.
[x] jag har skrikit åt honom.
[x] har kramat honom mer än tio gånger på en kväll
[x] han har tyckt att jag har varit jobbig.
[x] han tycker att jag är snäll
[x] jag brukar tänka på honom.
[x] jag brukar sakna honom
[x] jag brukar fälla tårar för honom
[X] han kommer lista ut att det här handlar om honom

Märks det så tydligt att jag är uttråkad?

Kommentarer
» emma

Ville säga tack för kommentaren, värmde väldigt mycket :)

2009-02-07 // 20:47:45
URL: http://extremebehaviour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback