Fan och alla andra svordomar jag kan komma på sådär på rak arm

Har krånglat massor med hovis idag eftersom han (som vanligt) inte kände för att komma och sko. Fick iallafall till slut honom att lova att komma, och sko med guldskon fram en gång till.
Anledningen till att han från början inte ville komma var alltså att han inte hade hunnit köpa en ny (icke guldsko) sko till Lizzy.

När jag tagit in hästarna, 1 timme innan han skulle komma, ser jag att Lizzy har dragit av sig en framsko (som tur var så var det framskon som skulle bli utbytt som hade rykt) , så det blev bara att messa och be honom komma imorgon istället.
Vi hade alltså inget att slå på på den numer barfota hoven.
fan jag kände på mig det hela dagen. ibland vet man bara när det kommer ryka en sko. Det värsta är ju att vi var på hästaffären och hade kunnat köpa skor, om vi hade vetat att hon hade dragit av sig en -_-

Ikväll tänkte jag pyssla lite med min MP3, en viss söt person gav mig en masa bra musik idag, göra lite på turismgrejset, och efter att jag har duschat (vilket jag ska göra när jag skrivit klart) ska jag göra våfflor :D

puss och pannkaka

Kommentarer
» Anna

Du har tagit min avskedsfras! :O PlagiatHanna.

2009-02-12 // 19:58:34
» Hanna

inte plagiera, LÅNA utan tillstånd heter det :P

2009-02-12 // 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback