En helt vanlig torsdag, eller?

Kom hem för typ 10 minuter sedan, och tänkte kasta mig ut i stallet och rida...ända tills jag kom på att det skulle vara mörkt redan innan jag hann utanför dörren, så jag ska käka mat och gå ut lite senare istället :) Får se om Lizzy får stå idag, beroende på hur hennes framkota ser ut. Ja jag baserar just nu hennes sjuktillstånd på hur hennes framkota ser ut, eftersom det typ inte går att känna hur hon går med all snö.

Kan köra en liten snabb uppdatering gällande Piricon. Imorgon ska vi hämta sladdar som vi ska låna av Ralph på slottet, samt hämta grejer vi ska låna från idrotten, och även sätta ihop diverse scheman och allmän planering.
Nu börjar det dra ihop sig, om en vecka är vi i full gång med förberedelserna :D
 P.S Om du som läser känner för att komma och hjälpa till att jobba, så är det helt okej. Jag lovar, vi kommer itne slita huvudet av dig.

Annars är läget relativt lugnt.
Kan tillägga att jag nu laddat hem den sista säsongen med Beverly Hills 90210.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback