Beverly Hills 90210

Håller på att bränna ut nionde och näst sista säsongen av Beverly Hills 90210 nu. Synd bara att just den här säsongen till hälften var av ganska dålig kvalitét. Alla andra har varit tipptopp. Menmen, vad kan man förvänta sig när man är olaglig egentligen? xD
Så om någon känner för att nörda världens bästa 90- tals serie, vet ni vem ni ska fråga :P (ska tillägga att skivorna jag har bara funkar i datorn, vill man se i DVD- spelare måste man kopiera in filerna i datorn och bränna om dom som riktiga DVD- skivor.)

Var ute och lullade med Lizzy i skogen förut, och jag måste säga att hon går riktigt bra nu :D
Det enda är att hon klankar i med bakfötterna i varandra när hon går, men det är för att hon har för långa fötter och behöver skos. Dessutom är det sånt pissigt underlag just nu, så hon bara snubblar och halkar när man går uppe i skogen.
2 dm snö eller plusgrader skulle inte sitta fel just nu!
Det skulle dessutom hjälpa Sherry en hel del, min stackars gos kan knappt gå när det är såhär hårt i marken :/

Sherry
Sherry

Nu ska jag ta och skriva ett blogginlägg till svenskan imorgon. Alltså ett riktigt blogginlägg som uppfyller kriterierna:
  • personligt, men inte privat
  • påverkar till diskussion

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback