Allmän uppdatering om läget

Jag var som bekant och fikade med tjejerna igår, inne i den stora staden (läs Örebro). Jag skulle övningskört dit, men jag kände när jag gick utanför dörren att min syn inte var vad den behöver vara för bilkörning, så jag skippade den idén.
Hade iallafall superkul med tjejerna, vi tjockade oss med massor med fika av olika slag och spelade När och Fjärran.

Hade lite smått tänkt mig en ridtur med pålle när jag kom hem, men dels var jag helt död (återigen, bomull i huvudet) och dels var hon varm i vänster bak. Struntade i att linda henne bak i natt, så får vi se om det är borta idag. Skulle gissa på sträckning, eller att hon fått in nåt skit i hoven igår.

19 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback