Stockholm och studentklänningar

Idag ska jag fika med mitt gamla tjejgäng från högstadiet. Det borde bli ganska random, det blir det alltid.

Igår var vi i sthlm och stressade runt i jakt på tre studentklänningar. Jag hade en redan innan så för mig var det lugnt, men Maria, Emilia och Lisa skulle ju ha varsin.


Marias klänning är köpt på MQ och ser ut som nedan:





Emilias är från Vila (Vero Moda, SALT mfl): Hennes klänning är dock vit, men modellen är densamma:





Och den mest annorlunda av alla:
Lisas klänning är inköpt på Sthlm standard och är av märket Ida Sjöstedt.





För att göra det rättvist kan jag slänga upp en bild på min klänning också. Inköpt på Wear It.
Bilden gör den inte riktigt rättvisa, den är mycket vackrare på :)



Förövrigt kan jag tillägga att klänningen jag köpt bara fanns i 18 ex i hela Örebro...så chansen att få se någon i exakt samma är ganska liten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback