Jag måste vara en av dom mest random människor jag känner

Något mycket ovanligt har hänt.
Jag känner saker. Jag känner glada saker, saker som jag inte känt på mycket länge. Ja jag vet att jag tjatar mycket om kärlek och blaha blaha, men om du ens bemödar dig med att läsa, så är det bara att stå ut. :P
Jag känner också att jag har förändrats på många sätt, jag vet vad jag vill nu vilket jag absolut inte gjorde för ca ett halvår sedan.

Jag kom på något mycket sant idag. Beskriv mig med tre ord och du får:
  • Temperamentsfull
  • Envis (på både gott och ont)
  • Ärlig (samma som ovan gäller)

Detta blev något av det mest flummiga jag skrivit på mycket länge men... ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback