Hanna städar hela badrummet

Igår förresten, skulle jag tvätta diverse hästsaker däribland mitt vita allroundschabrak, som var totalt genomskitigt efter att ha blivit använt 2 ggr (hur i hela friden det nu går ihop? jag kanske borde börja rykta pålle lite mer, eller vad tror ni? :P)
I vilket fall så slängde jag in allt annat i tvättmaskinen, och gav mig på det väldigt trevliga jobbet med att försöka få bort dom värsta fläckarna för hand, så tvättmaskinen kunde ta bort resten och därigenom skulle jag få ett vitt schabrak igen. (istället för brun/röd/grå dassigt)

När jag är färdig så ser jag att badrummet är mer eller mindre täckt med vatten och fuxiga hårstrån. På golvet, toalettstolen, väggen och tvättmaskinen.

Storrengöring :thumbup:  Mamma var dock inte lika glad , hon som precis gjort rent badrummet innan jag kom in.

Typiskt mig...nej nu förstår jag inte vad du menar xD



förövrigt blev schabraket som nytt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback