thx

hah trots att jag inte uppdaterar knappt nåt så är folk inne och tittar. tack och bock för det, kanske borde börja skriva lite mer här då?
Har jobbat like crazy hela denna veckan och förra veckan, med hästen på det också så finns det inte mycket tid över till annat än att sova, äta och umgås med sambon. Har haft huvudvärk hela veckan också, vaknar med den, det släpper tills jag kommer till jobbet och sen är den tillbaka igen. Mindre roligt måste jag säga, får hoppas det ger sig nu i helgen och när vår drifttjej Therese kommer tillbaka på måndag till jobbet så det blir ordning och reda med saker och ting...känns om om jag har dragit runt hela mejlen på jobbet nu i 3 veckor. Det tar en del på psyket ska jag säga.
Tror huvudvärken kommer en del av att jag tydligen behöver ha starkare styrka på mina linser också, var på synkoll i onsdags och fick ut starkare linser. Ska börja använda dom i månadsskiftet, så får väl försöka stå ut tills dess...
Med pålle så rullar det på, henne knä håller ihop för 1-2 timmars turer i skritt och trav nu, har börjat öka på arbetsbördan lite nu när jag har märkt under sommaren att hon håller. I början av oktober ska vi börja galoppera lite är tanken om hon fortsätter hålla. Ska försöka få ut lasertjejen snart också för att underhålla.
Fick fö in halm i stallet i veckan, så nu känns det mer som ett stall som faktiskt används :p Väntar på att få hjälp av pappa att haka på den andra stalldörren också så kan man snart stalla in hästarna på natten. Skulle vilja flytta bort gödselhögen också, men tror det är för blött i marken nu för det...kanske får vänta till våren med det iallafall trots att tanken var att den skulle bort i somras. menmen, allt blir inte alltid som man tänkt sig.
Nu ska jag gå och lägga mig och njuta av att vara ledig, imorgon ska vi städa i källarförrådet för Johans mamma måste ställa lite grejer här nu när hon flyttar. Ska ta och byta däck på min cykel också så den går att använda. Ska till pålle imorgon också, och det är väl ungefär det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback