städdag

hade tänkt knåpa ihop ett inlägg igårkväll, men helt plötsligt var klockan 10 och mat skulle ätas, arkiv x avsnitt ses och sen var jag tvungen att gå och lägga mig.
igår roade vi oss med att städa ut garderoben och källarförrådet. helt otroligt vad grejer man hinner samla på sig på bara ett år. städade lite bland mina kläder också, la bort sommarkläderna och tog ner höst/vinter kläderna. dags att inhandla lite nytt också insåg jag. typ jeans och koftor och kanske nån tröja. men det får bli nästa månad för denna månaden kommer att bli tajt som den är redan...har jobbat så lite helg och kväll i augusti så det blir minimilön denna månaden :(

nu tänkte jag och min förkylning gå och lägga oss. ska ta och kolla lite på eleven.se först bara tänkte jag. måste ha nytt torrscampoo insåg jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback