maniac

Lördag: LEDIG
Söndag: LEDIG
Måndag: 11.00-20.05
Tisdag:
13.05-20.05
Onsdag: 11.00-20.05
Torsdag: 11.00-20.05
Fredag: 11.00-20.05
Lördag: 9.45-17.05
Söndag:
9.45-17.05
Måndag: LEDIG
Tisdag: LEDIG
såhär blev visst schemat till slut...skulle kört från 11 på tisdag också egentligen, men har redan bokat in massage då som jag verkligen inte vill boka av.
får se hur sjutton det blir med pållarna denna veckan. ska försöka hinna dit mån, ons, tors, lör och sön tänkte jag. gör ju inte så mycket än så länge att jag inte är där varje dag iom att Lizzy vilar pga sitt knä och dom fortfarande går ute på nätterna. Blir andra bullar när dom börjar stallas in, tänkte max ha dom ute i 2 veckor till. Måste bara få upp andra stalldörren, stängsla in gödselstacken (vilket jag hade tänkt göra  i helgen) och se till att pappa åker och köper hösilage till dom.
nu ligger johan och drar i mig och tycker att jag ska gå och lägga mig, kanske är på tiden. behöver ju iallafall inte gå upp halv 6 imorgon för att ta mig till bussen, wuhu!
bjuder på en bild på min finaste vinterfux, Lizzy <3

Kommentarer
» STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

gud så söt! riktigt härlig bläs

2011-10-12 // 12:12:12
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback