icetea

Idag har varit en lika stressig dag som alla andra. Började med att få torka upp efter felan imorse som hade protesterat över en tom matskål genom att inte använda lådan utan hallgolvet - mys.
Tog sen en sväng till pålle, red ut barbacka en timme ungefär, med mestadels skritt och lite trav. Hon har känts helt ok i knäet nu ett bra tag så ska börja dra upp ridningen till 5 ggr/vecka och lägga på mer trav tänkte jag.
Jobbade sen 5 timmar, mindre kul att jobba på helger men vad gör man? Är ledig nästa helg iallafall så :)
Sen jag kom hem vid halv 8 så har jag hunnit diska lite, skruva ihop vår fotölj som blivit omlackad, tittat på film och käkat mat och chips. Och ja, druckit iste har jag gjort också - därav rubriken. Iste är fan bättre än cola ibland ska jag säga. You should try it. Lipton Mango eller Persika ska det vara.
Nu kanske ett par simpsonsavsnitt eller nåt annat kul, och sen sova. Börjar inte förrän 12 imorgon så får sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback