no pics

Full rulle idag. Samma visa imorgon.
Har ringt på som sjutton idag (vilket inte är vanligt) så är helt slut i huvudet, slutade dessutom dagen med ett krångelsamtal 3(!!) minuter innan jag skulle logga ut och stänga av datorn. Lyckades bli av med honom till slut iallafall så jag hann med bussen.
Nu är det bara tre arbetsdagar kvar innan helgen (min långhelg på 4 dagar!!!) och jobbfesten på fredag. Ska försöka låna med mamma och pappas ena bil till jobbet på fredag så man slipper vara beroende av bussar...
Imorgon ska jag också hämta ut Lizzys paket på posten. Håller en tumme för att schabraket är lika snyggt i verkligheten som på bild;
(ber om ursäkt till dig jag tog bilden från. fanns ingen annan i rätt färg och dressyrmodell)
om vi trivs med det har jag en känsla av att Lizzy kommer att få ett par till i nyårspresent. Fanns ett snygg marinblått och ett grått som jag är riktigt sugen på :)
Men nu blir det sova, en hektiskt dag imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback