For sale

Fick ett bud idag på min allround sadeln som hänger till försäljning på till häst, ett skambud skall tilläggas. Nypris på sadeln var 5000:-, med några år på nacken, en stigläderkrampa som är lite böjd men i övrigt i fint skick med nya sadelgjordsstroppar på vänster sida samt en del tillbehör som följer med i köpet har jag satt ut den för 2500. Och då är det ändå mindre än vad jag tänkt från början. Budet dom hade lagt låg på 1800. Sa att det absolut lägsta jag kan gå till är 2100, efter det har jag inte hört nåt mer så antar att dom inte vill ha den då. Känner faktiskt att lite mer än under 2000:- får man faktiskt vara beredd på att ge för en syntetsadel i fint skick som är kollad utan anmärkning av sadelmakare. Sådäså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback