I'm back

Hej alla eventuella läsare! Nu är jag tillbaka på blogg.se efter en tid hos wordpress. Anledningen till att jag faktiskt är tillbaka är för att min domän var gratis ett år och nu kommer att börja kosta pengar, alldeles för mycket pengar för min smak. Så nu kör vi blogg.se ett tag, får se hur länge jag orkar, kanske saknar wordpress för mycket :p
Anyways, idag var jag på intervju nummer 2 hos transcom i karlskoga, fick veta precis nyss att jag fick jobbet! Känns riktigt kul faktiskt, ska försöka göra klart uppsatsen vid sidan om, men om jag inte orkar/hinner så kommer jobbet att gå före. Uppsatsen kan jag faktiskt skriva klart en annan gång. Nu börjar jakten på en bil, innan måndag ska den skaffas fram, om nån har eller känner någon som har en bil dom kan tänka sig att låna ut i typ en månad så hör av er!
Lizzy går som en klocka förövrigt, hon har inga rygg eller halsmuskler men kämpar ända på och går i superlåg form när jag tömkör henne - hon är bäst! Är så himla nöjd med henne just nu :)
Så är det med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback