Omvänd psykologi

Kan ju säga att om det är någon som vet hur han ska få mig att bli motiverad så är det faen min kära pojkvän. Han har suttit och skällt på mig och använt omvänd psykologi för att jag ska bli förbannad och ta tag i pluggandet, så nu jävlar!
Ska gå upp klockan 7 imorgon och sätta mig och läsa till 9, paus för frukost och sen 2 timmar till. PUSHPUSHPUSH!


MongoLizzy fattar ju förövrigt inte att hon har ont i sina ben, utan struttar runt som vanligt i trav och tycker livetär underbart...hoppas verkligen massörens hästar behagar föla snart så hon kan komma hit och köra laser...


Nu ska jag gå och lägga mig utan min pojkvän, men med en klängig kissemiss som sällskap istället. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback