"Man vet ju aldrig när det ska regna i det här jävla landet"

Idag har inte inte blivit mycket bloggande av, men som jag sagt förut; bloggande ska ju faktiskt vara kul så jag skriver när jag känner att jag har lust och tid :)

Jag har blivit oerhört bortskämd med att vakna i pojkväns varma famn (dock har vi ramlat tillbaka in i den dåliga vanan att gå upp klockan 12), och idag har vi spenderat nästan hela dagen med att ligga i sängen och titta på Arkiv X. My gosh I love that guy <3

Har inte gjort så mycket mer idag förutom att ge mig ut och rida. Och såklart börjar det ÖSREGNA när jag kommit 100 meter från gården. Och regna gjorde det minsann i en timma, himlen öppnade sig under hela ridturen, och såklart slutade det regna när vi kom hem -_-
Piggelinponny var Lizzy idag, skönt att hon är sitt gamla vanliga jag igen, min starka envisa räddhäst.
Red ändå på hackamoret idag, men det gjorde ingen skillnad varken till eller från. Är nog som mamma tror att Lizzy trivs bättre när det är lite kallare ute, hon blir så jäkla seg när det är varmt ute (ni kan ju gissa om det är kul med en sån häst på sommaren...).

Kom förövrigt på att jag nog inte har presenterat mina hästar här i bloggen, kanske får bli ett inlägg om det senare/imorgon.

Slänger in dagens låt senare också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback