inte sugen helt enkelt

vet inte vad som har hänt med mig, men jag kan sitta och stirra i mina böcker i 3 timmar och ändå inte komma fram till nåt vettigt att skriva i mitt PM.
Har undersökningen och analysen kvar och inlämning är på torsdag klockan 9.  Satsar på att få klart undersökningen imorgon, för jag är verkligen inte sugen på att komplettera i sommar...särskilt inte när jag har godkänt på alla annat. (har ett PM som ska kompletteras, men jag fattar inte vad han vill så ska dra dit imorgon)

AAnyways,  för att byta ämne till något kanske lite mer intressant. Har pratat lite med pojkvän idag, dock inte om det som nämndes tidigare, men saker och ting känns ändå bättre. Jag vet ju själv att jag är expert på att stressa upp mig över saker, och får sitta och intala mig att det faktiskt inte är nåt att vara nervös över. Men nu känns det bättre, och trots allt så älskar jag min Johan <3


Pållarna var ledsna och besvikna på mig förut för att dom fick stå inne. Dom stod och laddade i boxen/gången för att få gå ut, och sen konstaterar matte att det ska regna hela natten så det är inte värt det. Du kan ju gissa en gång om framförallt Sherry blev besviken :p


Nu ska jag läsa klart i min bok, läser om Glassjön av Maeve Binchy (omg jag älskar hennes böcker btw. eller ja, alla böcker som utspelar sig på Irland faktiskt) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback