Helt sjukt dålig update

ja jag vet att jag har varit helt sjukt dålig på att uppdatera i helgen, blir ju lite så att man uppdaterar när man har lust och jag har inte alls haf lust nu i veckan. har haft pojkvän här hela helgen vilket iof är mysigt, men har varit på helt cp humör hela helgen, gått och irriterat mig på både pojkvän, familj och hästar :S
Får hoppas det har blivit bättre nu iaf. Ska ev in till sagda man ikväll och sova hos honom, får kanske kompensera honom lite för mitt dumma beteende i helgen.

Tänkte försöka tömköra Lizzy lite också innan jag åker, fick med mig pojkvän ut på Sherry igår så båda pållarna fick gå rätt ordentligt då. Tyckte Lizzy kändes helt OK i benet, men vi får väl se idag.



Nej om man skulle återgå till att läsa om politisk historia kanske? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback