Håller tummarna

Har tagit en chans och släppt ut hästarna i natt, fast det ska regna...har inget hö kvar och då det är supersvårt att få tag i hö nu på våren så fick det bli ett försök...det dumma är att hästarna fryser så fort det regnar lite, så det är därför jag sitter och är nervös.

Har haft ett jäkla flyt idag förövrigt! Gratis parkering på universitet, plus att en killa var snäll och gav mig sin parkeringsbiljett i stan :D *tackar okänd man*
Har dessutom varit och bokat biljetter till mig och älskling, 2:a Juni ska vi se Markurells i Wadköping som spelas utomhus här i stan.

Har blivit en del städning idag också, slängde en hel del pinaler som inte används längre, och har flyttat om lite så man kan röra sig på golvet. Förut snubblade man över glas, skor, kläder, överkast, böcker ja listan kan göras oändlig.

Tänkte slänga in ett musikinlägg också innan jag går och lägger mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback