taha!

verkar ju som att folk faktiskt läser det jag skriver, så förnöjer väl er med ett inlägg till ^^

sitter och kämpar med ett PM som ska in imorgon, men har inte sådär äckligt mycket kvar, så det känns rätt lugnt :)
Kvinnohistoria är fasiken rätt intressant, kanske borde satsa på att bli professor inom det? tjaa får se hur det blir med saker och ting. :p

sen är det såhär va att jag har utan konkurrens världens bästa pojke. Me like him <3

Förövrigt har jag en übersur pålle ute i stallet, som inte alls tycker det är kul att matte har börjat mopsa upp sig. Har börjat få ordning på hennes tendens att springa runt som en galning när man ska sitta upp, så tummen upp för det :D
+ att hon inte längre hugger mot mig när jag drar åt sadelgjorden, det har jag vant henne av med. inte så kul att få en smäll på nosen varje gång man försöker bitas sa Lizzy.  helt ok att hon hugger framåt/i kedjan i väggen, men vill fan inte ha hennes tänder i armen varje gång jag ska sadla...
nästa grej på agendan är att ta tag i hennes tendenser att springa in i boxen samt ut i hagen, och även att få bukt med hennes "räddhare-attacker" ute på ridturerna.

jaja, mycket hästprat as usual, men dom är ju en stor del av mig dom dära djuren så det är bara att leva med om du ska hänga här :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback