Awesome

Händer ju tyvärr ibland att mitt älskade Spotify sviker mig, så blev det denna gången, så får köra youtube.
Äckligt bra låt som EastFm presenterade för mig härom dagen.

I Made It (Cash Money Heroes) - Kevin Rudolf ft Lil Wayne & Jay Sean & Birdman

(tydligen vill inte länken till den fina lilla rutan man ska kunna lägga in fungera, så får väl bli en vanlig hederlig länk då -_-)


Upptäckte idag attt min pålle tydligen inte har så ont i sin muskel som jag trott, för idag tog hon utan diskussion högergaloppen. Yay får man väl säga, för det är ju faktiskt positivt ^^


nytagen bild på min donna, ja hon är fortfarande lite tjock, men detta
är ingenting mot hur hon har sett ut :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback